Klubbens lokaler

Klubben råder og 2 klubhuse:

Klublokalerne er normalt aflåst. Medlemmer af SSM kan dog mod et depositum (pt kr. 300,-) erhverve en nøgle, som giver adgang til lokalerne, både i lysbådehavnen og ved Verdens Ende.

Henvend dig til Anders Johansen, hvis du ønsker en nøgle.

Verdens Ende

Kluhuset er klubbens ældste. Det ligger med en smuk udsigt over Alssund.
Der er plads til 25 – 30 personer i lokalet. Adressen er Verdens Ende 12, 6400 Sønderborg.

Østerhage

Lokalerne er beliggende i Sønderborg Lystbådehavn over havnekontoret. Der er en flot udsigt over vandet. Klubhuset har plads til ca. 40 personer. Adressen er Marina Alle 12, 6400 Sønderborg.

Leje af klublokaler

Medlemmerne kan leje klubbens lokaler. Det er dog en betingelse, at arrangementet i klubhuset alene må handle om medlemmets egne mærkedage eller familiens f.s.v. det er i lige linje op eller ned i forhold til medlemmet. De nærmere retningslinjer for udlejning kan du læse her.

Henvendelse om leje af klubhuset Østerhage skal ske til:

Anders Johansen
Mail: ajjohansen1@gmail.com

Henvendelse om leje af klubhuset Verdens Ende skal ske til:

Anders Johansen
Mail: ajjohansen1@gmail.com

Betingelser og priser for at leje klubbens lokaler i hhv. Østerhage og Verdens Ende (1)

Lokalerne udlejes kun til klubbens medlemmer. Det er det pågældende medlems ansvar, at lokalerne efter endt udlejning forefindes rengjorte og i god og opryddet stand.

Priserne er:

En hverdag fra mandag til torsdag (fra kl. 15 på selve dagen til næste dag kl. 12). Prisen er kr. 750,00 pr. dag.

Enkelte dage fra fredag til søndag (fra kl. 15 på selve dagen til næste dag kl. 12). Prisen er kr. 1.000,00 pr. dag.

Weekend fra fredag til og med søndag (fra fredag kl. 15 til søndag kl. 12). Prisen er kr. 1.500,00 for en weekend.

Praktiske ting:

Alle stole vendes og stilles op på bordene efter endt udlejning og der skal hhv. støvsuges og/eller vaskes gulv i alle rum, der har været anvendt. Stole sættes på plads efter endt rengøring.

Klubben gennemgår service og rengøring efter endt udlejning. Mangler og skader trækkes fra det indbetalte depositum på. kr. 500.

Nøgle (til de medlemmer, der ikke har en klubnøgle) udleveres på udlejningsdagen kl. 15. Nøgle afleveres igen efter endt udlejning.

Bestyrelsen for Sønderborg Sejl- og Motorbådsklub